PRIPRAVA NA UPRAVLJANJE,
NA KAJ JE DOBRO POMISLITI PRI PRIPRAVI NA UPRAVLJANJE,
VZDRŽEVANJE in SERVISIRANJE VAŠIH POSLOVNIH PROSTOROV?
✓ Kakovostno upravljana, servisirana in vzdrževanja zgradba ali poslovna enota ohranja svojo vrednost, je varna in prijetna za njene uporabnike.
✓ Kdo v vašem podjetju ima znanje in čas za delo na področju upravljanja, servisiranja in vzdrževanja?
✓ Pregled navodil o servisiranju in vzdrževanju naprav in vgrajenih materialov.
✓ Natančen popis opreme za servisiranje in vzdrževanje.
✓ Zakonodaja na področju servisiranja in vzdrževanja.
✓ Zakonodaja na področju poročanja inštitucijam in plačila taks.
✓ Zakonodaja na področju varstva pri delu in požarne varnosti.
✓ Ravnanje z odpadki.
✓ Izbira izvajalca za servis in vzdrževanje poslovnih prostorov.
✓ Terminsko planiranje servisov in vzdrževanja.
✓ Finančno planiranje servisov in vzdrževanja.
✓ Spremljanje stroškov.
✓ Spremljanje poročil o izvedbi.
✓ Kontrola kakovosti izvajanja.
✓ Ali boste imeli stroške upravljanja in vzdrževanja pod nadzorom?
✓ Razmislek o predaji vseh del upravljanja, servisiranja in vzdrževanja podjetju po sistemu komplet »FACILITY MANEGEMENT«.